یزد دانلود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 29 مرداد 1391
بازدید : 714
نویسنده : مصطفی کارگر

 

دانلود دعای جوشن کبیر (متن + ترجمه + فایل صوتی با صدای مداحان مشهور)

دعای جوشَن کبیر دعایی پر فضیلت است برای شیعیان که در آن خدا به نام‌ها و صفات گوناگون که در آیات و روایات اسلامی آمده‌است خوانده می‌شود. خواندن این دعا در شب‌های قدر انجام می‌شود، این دعا را جبرئیل به پیامبر اسلام آموزش داده‌ است.
این دعا از ۱۰۰ فصل تشکیل شده‌است که پس از پایان هر بخش، عبارت«سُبْحَانَکَ یَا لا إِلَهَ إِلا أَنْتَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ خَلِّصْنَا مِنَ النَّارِ یَا رَبِّ» خوانده می‌شود. در جوشن کبیر، ۱۰۰۱ نام از نام‌ های خدا ذکر شده‌است.



:: موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار مذهبی , نرم افزار کامپیوتر , مذهبی , ,
:: برچسب‌ها: دانلوددعا , دانلودمتن دعای جوشن کبیر , دانلود ترجمه دعای جوشن کبیر , دانلودفایل صوتی دعای جوشن کبیر با صدای مداحان مشهور ,
تاریخ : شنبه 21 مرداد 1391
بازدید : 495
نویسنده : مصطفی کارگر

دانلود نرم افزارقرآن بسیار کامل و زیبا مخصوص سیستم عامل اندروید

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید....



:: موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار مذهبی , نرم افزارموبایل , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزارمذهبی , دانلود نرم افزارمذهبی برای اندروید , دانلودنرم افزارقرآن برای موبایل ,
تاریخ : 19 مرداد 1391
بازدید : 1208
نویسنده : مصطفی کارگر

دانلود نرم افزار نور الجنان v2.1‏ - نخستین نیایش ‏نامه چند رسانه‏ اى جهان اسلام‏

 دعا، نقطه اوج كمال آدمى و رها شدن او از تعلقات دنیاى مادى است. دعا، حلقه اتصال بركه وجود آدمى به دریاى بى‏ كران رحمت و محبت ربوبى است؛ چنان كه ترنّم قدسى ادعیه، جان دلدادگان حریم الهى را طراوت بخشیده و نور هدایت را بر دل هاى دوستدار اهل بیت‏(علیهم السلام) تابانده است.
اندیشه ارائه نرم‏ افزارِ ویژه مناجات هاى عرفانى و كتب ادعیه از چندى پیش، خاطر مؤسسات تولید كننده نرم‌افزارهاى اسلامى را به خود مشغول داشته بود تا آنكه مركز تحقیقات كامپیوترى علوم اسلامى به منظور ارائه نرم‏ افزارى وزین و درخور مضامین بلند دعاهاى اسلامى و نشر فرهنگ معنوى و اخلاقى تشیّع، به تهیه و تولید «نور الجنان» مبادرت ورزید.
نور الجنان، گلشن عطرآگینى از دعا و كتب اخلاقى است كه در آن قرآن كریم به همراه متن كامل 67 عنوان كتاب از منابع اصلى ادعیه، شرح و ترجمه دعاها، فلسفه دعا و نیز كتاب هاى اخلاقى ارائه شده است.
استفاده از فهرست جامع ادعیه و زیارت‏نامه‏ ها با قابلیت نمایش متن و ترجمه و پخش صوت، عرضه اطلاعات كامل در باره كتاب ها و زندگى‏ نامه مؤلفان آنها، نمایش ده‏ ها تصویر و امكان پخش مولودى و مرثیه چهارده معصوم‏(علیهم السلام) و دیگر اولیاى الهى و نیز پخش چندین مناجات به همراه نمایش تصاویر گوناگون از جمله امكانات این برنامه مى‏ باشد. قابلیت هاى این لوح فشرده موجب گردید تا در نهمین نمایشگاه بین المللى قرآن كریم مفتخر به كسب عنوان خادم القرآن شود و در اوّلین جشنواره نرم‌افزار علوم اسلامی عنوان رتبه دوم را در گروه برنامه‌های چند رسانه‌ای از آن خود نماید و در نهمین نمایشگاه بین المللی اطلاع‌رسانی و فرهنگ نیز مورد تقدیر قرار گیرد.

امكانات برنامه‏
توانمندی هاى برنامه نورالجنان در چند بخش مهم و كارآمد با قابلیت هاى گوناگون در دسترس كاربر قرار دارد. اساسى‏ ترین امكانات این برنامه از قرار ذیل مى ‏باشد:
ادعیه و اعمال‏
یكى از مهم‌ترین قسمت هاى برنامه، بخش ادعیه و اعمال است كه شامل چند امكان اصلى است:
فهرست ها
در كنار فهرست جداگانه صحیفه سجادیه و مفاتیح الجنان، فهرست جامعى از دعاها، زیارت ها و اعمال مستحبىِ برگرفته از این دو كتاب ارزشمند به همراه نمایش متن و امكان استفاده از صوت، ارائه شده است. به وسیله گزینه «فهرست جامع» می‌توان متن دعاى انتخاب ‏شده را در دفترچه دعا ذخیره نمود.
زیارات
در بخش «زیارات» متن زیارت هاى موجود در مفاتیح الجنان عرضه مى ‏گردد؛ به طورى كه با تقه ماوس روى نام هر یك از حضرات معصومین‏(ع)، فهرستى از دعاها و زیارات هر معصوم‏(ع) به صورت جداگانه در اختیار شما قرار مى‏ گیرد. علاوه بر این، برخى از آداب زیارات را مى ‏توان در قسمت «مقدمات» ملاحظه نمود. مشاهده فهرست اعمال مربوط به زیارت امامزادگان و برخى شخصیت هاى مذهبى، از طریق گزینه «اولیاء الله» امكان ‏پذیر است.
اعمال هفته
در این صفحه، فهرست اعمال و اذكار وارده براى هر یك از روزهاى هفته و نیز فهرست اختصاصى اعمال مستحب در شب و روز جمعه عرضه شده است. كاربر با انتخاب هر روز هفته به ابتداى اعمال آن روز منتقل مى‏ گردد.
نماز و تعقیبات
در این قسمت، فهرستى از نمازهاى مستحبى به همراه كیفیت اقامه نمازها ارائه شده است كه به محض وارد كردن نام هر نماز در خط ورود، قابل دستیابی خواهد بود. همچنین، تعقیبات مشترك و مختص نمازهاى واجب یومیه در پنجره جداگانه ‏اى در اختیار كاربر قرار داده شده است.
اعمال ماه ها
اعمال و آداب روزها و ماه ها به طور جداگانه در این بخش ارائه گردیده است و گزینه‏ اى نیز به منظور نمایش موضوعى اعمال مستحبى در مناسبت ها و روزهاى خاص (ایام الله) در نظر گرفته شده است. ضمن اینكه امكان دستیابى به فهرست اعمال مشترك برخى از ماه هاى فعال برنامه در دسترس كاربر قرار دارد.
نمایش متن
امكان مشاهده متن دعاى انتخاب‏ شده به همراه قرائت كامل دعاهاى مفاتیح الجنان و صحیفه سجادیه در این گزینه گنجانده شده است. قابلیت تكرار، ترجمه ادعیه به زبان فارسى و نیز نمایش دعاها به شكل ویژه با طراحى و گرافیك بسیار زیبا، در بخش نمایش متن وجود دارد. گفتنی است كه سه ترجمه فارسی و یك ترجمه انگلیسی از صحیفه سجادیه به همراه آوانِگارى‏ ادعیه آن در این برنامه ارائه شده است. افزون بر این، در نسخه سه‌زبانه نور الجنان، بیان ها و ادعیه مفاتیح الجنان به زبان انگلیسی ارائه شده‌اند.
همچنین، كاربر می‌ تواند به متن كامل كتاب ریاض السالكین كه شرح و تفسیر كامل صحیفه سجادیه را ارائه نموده، دسترسی داشته باشد.
- كتابخانه‏
در این بخش، مهم‌ترین كتاب هاى اسلامى در زمینه ادعیه و اخلاق همراه با امكاناتى مانند لغت ‏نامه ارائه گردیده است. قسمت هاى مختلف «كتابخانه» عبارت‌اند از:
نمایش
نمایش متن 63 كتاب در زمینه منابع ادعیه، ترجمه و شرح و تفسیر دعاها، فلسفه دعا و نیز كتاب هاى اخلاقى و عرفانى همچون كتب معنوى امام خمینى‏‌(ره) در این قسمت عرضه شده است. یكى از امكانات بخش نمایش، «كتاب‌نامه» مى ‏باشد كه شامل كتاب‏ شناسى، نسخه‏ شناسى و زندگى‏ نامه مؤلفان است. افزون بر این، انتخاب دامنه ‏هاى مختلف كتاب ها بر اساس مآخذ ادعیه، ترجمه و شرح، اخلاق و فلسفه دعا كاربر را در تعیین محدوده پژوهش یارى رسانده و حوزه تحقیق را تا سطح قابل توجهى وسعت می‌بخشد.
ارائه فهرست كتاب ها به ترتیب حروف الفبا و بر اساس نام مؤلف، از جمله قابلیت هاى این قسمت مى‏ باشد. ضمن اینكه براى پژوهش در كتب برنامه، امكانات متنوع پژوهشى مانند: حاشیه‏ نویسى، رنگى كردن متن، نمایه‏ زنى و علامت ‏گذارى، در برنامه گنجانده شده است.
جستجو
با انتخاب این گزینه توانایی هاى مختلفى به منظور جستجوى الفاظ و عبارات به روش هاى گوناگون در اختیار پژوهشگر قرار مى‏ گیرد. انواع جستجوى پیشرفته در فهرست و متن كتاب ها با كمك عملگرهاى جستجو و نیز امكان فهرست‏ سازى از فهرست و متن كتب با استفاده از علائم عمومی (؟ و *) و انجام عملیات مختلف در فهرست هاى ایجاد شده، در این قسمت وجود دارد.
قرآن كریم
یكى از قابلیت هاى ویژه در این برنامه، ارائه متن قرآن كریم همراه با امكانات جستجوى واژه ‏ها و ریشه‏ ها در آن است. نمایش متن قرآن با امكان انتخاب آیه، سوره، جزء و حزب به هنگام فعال شدن گزینه «نمایش» دسترسى به تمام آیات قرآن را ممكن مى ‏سازد.
با تقه ماوس روى گزینه «جستجو» مى‏ توان از قابلیت جستجوهاى پیشرفته در الفاظ و عبارات قرآن و ریشه كلمات بهره مند شد. گفتنى است كه فهرست آیات، مطابق ترتیب موجود در قرآن بوده و بر اساس حروف الفبا از ابتدا و از انتها نیز قابل تنظیم است.
لغت‏نامه
به هنگام استفاده از نور الجنان مى‏ توان از لغت ‏نامه نیز بهره ‏مند گردید. نمایش متن لغت‏نامه «مجمع البحرین» با امكان انتخاب ریشه و مشتق به كاربر كمك مى‏ كند تا از روش هاى مختلف به معانى لغات مورد نظر خود دست یابد.
كتب انگلیسى
در این قسمت از برنامه، ترجمه كامل صحیفه سجادیه و كتاب جهاد اكبر امام خمینى‏(س) به زبان انگلیسى نمایش داده شده و كاربر می‌تواند به جستجو در كلمات و عبارات دو ترجمه مذكور بپردازد.
- اعمال امروز
با ورود به این صفحه، نمایش و قرائت ادعیه، اعمال و آداب مربوط به هر روز با توجه به تقویم رایانه به همراه امكان مشاهده متن اعمال و آداب روزهاى انتخابى در دسترس كاربر قرار دارد؛ به عنوان مثال، اگر كاربر در تاریخ برنامه، هفدهم ربیع الاوّل برابر با یكشنبه 27 فروردین ماه 1385 را وارد كند، به طور همزمان، آداب و اعمال مستحبى مربوط به میلاد فرخنده پیامبر گرامى اسلام‏(ص) و روز یكشنبه را مشاهده خواهد كرد.
در قسمت بالاى صفحه، تاریخِ جارى دستگاه بر اساس سه تقویم هجرى شمسى، هجرى قمرى و میلادى نمایش داده مى ‏شود كه قابلیت تنظیم تاریخ قمرى و میلادى بر اساس تاریخ شمسى و نیز امكان تنظیم تقویم رایانه به طور مستقیم در برنامه وجود دارد.
- نگارخانه‏
در بخش نگارخانه با انتخاب نام مبارك هر یك از چهارده معصوم‏(ع) و نیز گزینه «اولیاء الله»، ده ها تصویر دیدنى به همراه چند مولودى و مرثیه مرتبط با نام انتخابى ارائه مى‏ گردد. آنچه به جذابیت معنوى نورالجنان افزوده است، امكان استفاده از چندین مناجات دلنشین به همراه تصاویرى به صورت اسلاید مى‏ باشد كه در واقع از جمله قسمت هاى دیدنى نگارخانه است.
- امكانات عمومى‏
برنامه نورالجنان علاوه بر امكاناتى كه در بخش هاى پیشین بیان شد، قابلیت هاى گوناگون دیگرى را نیز داراست؛ «امكان چاپ» تمامى اطلاعات و فهرست هاى انتخاب ‏شده و نیز توانایى چاپ متن دعاها، زیارت ها و كتاب ها در اندازه دلخواه، از جمله امكانات عمومى برنامه محسوب مى‏ گردد. از دیگر توانمندی هاى برنامه، امكان «انتقال اطلاعات به دفترچه یادداشت» جهت ویرایش، نگهدارى و چاپ مى‏ باشد.
در قسمت «امكانات برنامه» به منظور سهولت استفاده از برنامه، امكان انتخاب هر یك از هفت نوع صفحه‏ كلید رایج و هفت نوع قلم نمایش در دسترس كاربر قرار دارد. همچنین، به وسیله گزینه «مناجات» مى ‏توان به امكاناتى جهت تنظیم قلم و رنگ نمایش در دو بخش مناجات و نمایشِ ویژه دست یافت و یا براى نگهدارى و ذخیره پژوهش هاى شخصى، در قسمت «تحقیقات» مسیرى را براى خویش مشخص نمود. ضمن اینكه «امكان حذف» نمایه ‏ها، حاشیه‏ ها، رنگ متن ها و علامت هاى موجود در تمام كتب در این صفحه ایجاد شده است. فعال یا غیر فعال بودن زیرنویس ها، صداى كلیدها و زمان درنگ هر زیرنویس را مى‏ توان به وسیله گزینه «سایر تنظیمات» تعیین كرد.
با انتخاب گزینه «راهنما» در هر قسمت از برنامه، توضیحات مربوط به آن قسمت در اختیار كاربر قرار مى‏ گیرد.
ضمایم برنامه‏
ویرایشگر فارسى و لاتین «نور نگار» و برنامه «مبدّل نور»، در بخش ضمایم این نرم‏ افزار ارائه شده است.

محتواى برنامه‏
در این برنامه، متن قرآن كریم به همراه ده ‏ها كتاب در موضوع دعا و اخلاق گنجانده شده كه عبارت‌اند از:
الف - منابع ادعیه‏
- الصحیفة السجادیة، امام سجاد(ع)‏
- مفاتیح الجنان، شیخ عباس قمى‏
- الإقبال بالأعمال الحسنة، سید بن طاوس‏
- الأمان من أخطار الأسفار و الأزمان، سید بن طاوس‏
- البلد الأمین و الدرع الحصین، ابراهیم كفعمى‏
- الدعوات، قطب الدین راوندى‏
- العُدد القویة، على بن یوسف حلى‏
- المجتنى‏، سید بن طاوس‏
- المزار، شیخ مفید
- المقام الأسنى‏، ابراهیم كفعمى‏
- جمال الأسبوع بكمال العمل المشروع، سید بن طاوس‏
- جنة الأمان، ابراهیم كفعمى‏
- صحیفة الرضا، امام رضا(ع)‏
- عُدة الداعى و نجاح الساعى، ابن فهد حلى‏
- فضائل الأشهر الثلاثة، شیخ صدوق‏
- فضائل شهر رجب، حاكم حسكانى‏
- فلاح السائل، سید بن طاوس‏
- كامل الزی

 

جهت دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.......

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار مذهبی , نرم افزار کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار نور الجنان v2 , 1‏ , دانلود نخستین نیایش ‏نامه چند رسانه‏ اى جهان اسلام‏ , دانلود نرم افزار نور الجنان v2 , 1‏ , نخستین نیایش ‏نامه چند رسانه‏ اى جهان اسلام‏ ,

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد


دانلودرایگان نرم افزار دانلود رایگان آهنگ دانلودرایگان بازی های اندروید دانلودرایگان نرم افزارهای کاربردی کامپیوتر دانلودبازی های موبایل برای جاوا دانلودآنتی ویروس های2012 دانلودفیلم دانلودانیمیشن دانلودنرم افزارهای مذهبی موبایل دانلودنرم افزارهای مذهبی کامپیوتر دانلود نوحه

مطالب وبلاگ چه طور بود؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
 عنوان :شتاب دانلود/دانلودرایگان نرم افزارو بازی

آدرس: shetabd.loxblog.com






RSS

Powered By
loxblog.Com